Ieguvumi Zvaigzne ABC grāmatu akcijā

Pateicoties Zvaigzne ABC grāmatnīcās šobrīd notiekošajai akcijai, esmu ieguvusi dažas (ceru, labas) grāmatas, par kurām drīzumā arī taps atsauksmes blogā. Par 10 eiro iegādājos sešas grāmatas (eh, biežāk šādas iepirkšanās!):

Aksels Munte “Stāsts par Sanmikelu” – šo es jau kādu laiku vēlējos savā īpašumā, jo esmu dzirdējusi tikai lieliskas atsauksmes, līdz šim nebija lasīta.

300x0_cover (4)

Tonija Morisone “Mīļotā” –  amerikāņu autores, Nobela prēmija laureātes labākā grāmata, skar verdzības tēmu un rosina meklēt atbildes uz mūžseniem jautājumiem par brīvību, grēku un mīlestību, ceru, ka būs tā vērta.

300x0_cover (3)

Frederiks Beigbeders ” 14,99 eiro” – Beigbeders ir dzirdēts, taču neko viņa rakstītu neesmu lasījusi, tāpēc šis man būs jaunums.

300x0_cover (1)

R.Vilkinsons, K.Pikita “Līmeņrādis” – pētījums par to, kāpēc dažādās pasaules valstīs atšķiras labklājības līmenis. Paņēmu par 1 eiro, varbūt, ka noderīgi.

300x0_cover (2)

Arundhati Roja “Mazo Lietu Dievs” – ar Bukera prēmiju apbalvotās  indiešu rakstnieces pirmais un vienīgais romāns, kuram slavinošas atsauksmes aizņem pirmās 4 grāmatas lapas, pamēģināšu, tad jau redzēs.

300x0_cover

Viljams Somersets Moems “Raibais plīvurs” – Moems ir klasiķis, viņa slavenais darbs “Teātris” ir ekranizēts arī Latvijā, ar patiku esmu lasījusi  romānu “Misis Kredoka” (arī tam ir atlaide Zvaigzne ABC), tāpēc ceru, ka “Raibais plīvurs” neliks vilties.

300x0_cover (5)

